ایک مورتیکار اور ہمیں کی بیٹا کی کہانی




کسی گاؤں میں کوئی مجسمہ ہوتا تھا ، وہ بہت خوبصوربت بنایا کرتا تھا اور اس کام سے اس نے اچھی آمدنی حاصل کی ، اس کا ایک بیٹا تھا ، بچہ بچپن سے ہی مجسمے بنانا شروع کیا ، بیٹا بھی بہت اچھے مجسمے تیار کرتا تھا۔ بیٹا اپنی کامیابی پر خوش تھا ، لیکن ہر بار بیٹے کے بنائے ہوئے بتوں میں کوئی نہ کوئی کمی محسوس ہوئی اور کہا کہ اس نے اگلی بار اور اچھے انداز میں بہت اچھا کام کیا ہے بیٹے نے بھی شکایت نہیں کی اور اپنے والد کے مشورے پر عمل کرتے ہوئے بتوں کو مزید بہتر بناتے رہے ، اس مسلسل بہتری کی وجہ سے بیٹے کے بتوں کو باپ کے بتوں سے بہتر بنانا شروع ہوا اور ایسا وقت آگیا کہ لوگ انہوں نے اچھ moneyی رقم ادا کرکے بتوں کو خریدنا شروع کیا ، جبکہ باپ کے بت اس کی پہلی موڑ پر بیچے گئے ، باپ اب بھی بیٹے کے بتوں میں خامیاں پیدا کرتا رہا ، لیکن بیٹا اچھا نہیں لگتا اور وہ بغیر کوتاہیوں کے ان اےكسےپٹ کرتا رہا پھر بھی اپنی بتوں کی بہتری کا بھی ایک وقت تھا ، جب بیٹے کے صبر نے جواب دیا ، جب معاملہ ہٹایا جارہا تھا ، بیٹے نے کہا ، آپ کہتے ہیں کہ آپ بہت بڑے مجسمہ ہیں ، اگر آپ کو بھی یہی سمجھ تھی ، تو آپ کا بت ایسا ہی تھا اس کو کم قیمت پر کیوں فروخت کیا جاتا ہے ، مجھے نہیں لگتا کہ آپ کو مجھ سے مشورے لینے کی ضرورت ہے۔ میرے بت کامل ہیں ۔اگر باپ بیٹے کی بات سنتا ہے تو بیٹے کو سونے کے لئے اور اس کے بتوں میں رکھو لڑکے نے کچھ مہینوں تک کام کرنا چھوڑ دیا ، لیکن لڑکا خوش تھا لیکن پھر اس نے دیکھا لیکن لوگ اس کے بتوں کی اتنی قدر نہیں کرتے جتنا پہلے کرتے تھے ، لیکن آپ نے اس کے بتوں کی قیمت کم کردی ہے۔ سمجھ میں نہیں آیا لیکن پھر وہ اپنے والد کے پاس گیا اور اسے اس مسئلے کے بارے میں بتایا۔ باپ نے بیٹے کی بات بڑی سکون سے سنی جیسے اسے پہلے ہی پریشانی ہو گئی ہو۔ ہو اور ایک دن ایسا بھی آئے گا بیٹے نے بھی اس بات کو محسوس کیا اور اس نے پوچھا کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ بھی ہوگا؟ باپ نے کہا ہاں ، کیوں کہ آج سے بہت سال قبل مجھے ایسی صورتحال کا سامنا کرنا پڑا ، بیٹے نے سوال پوچھا ، آپ مجھے سمجھ گئے ہیں ، باپ نے جواب کیوں نہیں دیا ، کیوں کہ آپ سمجھنا نہیں چاہتے تھے کیوں کہ میں آپ کو جانتا ہوں جیسے میں اچھے بت بنانا نہیں جانتا ہوں ، مجھے یہ بھی معلوم ہے کہ بتوں کے بارے میں میرا مشورہ غلط ہے اور یہ میرے مشورے اور آپ کے بت کی وجہ سے بھی ہے جب میں نے آپ کے بتوں میں خامیاں دکھائیں ، جب آپ اپنے بنائے ہوئے بتوں سے مطمئن نہیں تھے تو آپ نے خود کو بہتر بنانے کی کوشش کی اور آپ نے بہتر ہونے کی کوشش کی ، یہی کامیابی کی وجہ تھی ، لیکن آپ کے کام کا دن آپ مطمئن ہوجاتے اور آپ یہ بھی جانتے تھے کہ آپ کی نشوونما اس میں رک گئی ہے اور لوگ ہمیشہ آپ سے بہتر کی توقع کرتے ہیں اور یہی وجہ ہے ا اب تم تمہاری بتوں کی تعریف نہیں ہوتی نہ ہی ان کے لئے تمہارے پیسے