Ad

Wednesday, April 29, 2020

Unglimaal daku ki kahani


مہاراشی والمکی نے رامائن لکھا۔ علم حاصل کرنے سے پہلے وہ ایک ڈاکو تھا۔ وہ والیا بھیل کے نام سے مشہور تھا۔ وہ ڈاکو تھا، لوگوں کو افسوس کے بغیر قتل کرتا، دوسروں کو قتل کرکے اور پیسہ کما کر اپنی پوری زندگی برباد کرتا تھا۔ ایک بار جب نارادجی اس کے پاس گئے اور اس سے پوچھا کہ "دوست، تم روزانہ اس طرح کے گھنائونے جرائم، گناہ، معصوم جانوں کا قتل عام کر رہے ہو اور جس کے لئے تم یہ کام کر رہے ہو، کیا وہ تمہارے گناہوں میں شریک ہوں گے، کیا وہ تمہارے جرائم کا حصہ ہوں گے"۔ اس نے جواب دیا "ہاں میرے گھر والے میرے گناہ بانٹیں گے"۔ نردجی نے کہا "ہاں نہ کہو، جا کر ان سے پوچھو"۔ جب وہ گھر گیا اور اپنے والدین سے پوچھا کہ "کیا تم میرے شراکت دار ہو اور میرے جرائم کے نتائج کا اشتراک کرو گے"۔ انہوں نے کہا کہ آپ ہمارے بیٹے ہیں، آپ کو ہمارا خیال رکھنا ہوگا، آپ کے گناہوں میں شریک (بھاجیدار) کیوں ہونا چاہئے۔ پھر اس نے اپنی بیوی سے یہی سوال کیا۔ اس نے یہ بھی کہا کہ چونکہ آپ نے مجھ سے شادی کی ہے، اس لئے آپ کی ذمہ داری ہے کہ آپ میری دیکھ بھال کریں، آپ کے گناہوں میں بھگیدر کیسے ہوسکتا ہے۔ بچوں نے بھی اسی طرح جواب دیا۔ ان میں سے کوئی بھی اس کے جرائم کے زہریلے نتائج برداشت نہیں کرنا چاہتا تھا پھر نارادجی نے اسے بتایا کہ چونکہ آپ کے خاندان کے کسی فرد کو آپ کے جرائم کے نتائج (بھاگیدر) بانٹنا نہیں چاہتے ہیں، اس لئے آپ فیصلہ کریں، آپ کو اپنے بیمار اعمال کا پھل برداشت کرنا ہوگا۔ فوراً اس نے اس کے ہاتھ سے اسلحہ گرا دیا اور اس ایک واقعہ نے اسے والیہ بھیل سے لے کر مہاراشی والمکی تک جو رامائن لکھا تھا۔ انہوں نے گوتم بودھا کے زمانے میں پیش آنے والے ایک اور واقعات کو مکمل طور پر تبدیل کردیا۔
 انگولیمل ایک مشہور ڈاکو اور بے رحمی کلو تھا۔

0 comments:

Post a Comment